štvrtok 12. marca 2009



Magduška, tento blog som vytvoril pre teba, lebo ŤA ľúbim a to viac ako si dokážeš predstaviť. Si moje všetko .To ty vieš. Veľmi mi na tebe záleží, záleží mi na tom, aby si žila šťastny život . So mnou alebo bez . Bolí ma, keď si predstavím, že budúcnosť neprežijeme spolu, no ak to bude tá cesta ktorá ťa spraví šťastnou, ja budem rád .Bude to radosť cez slzy .
Teraz už vidím, že to musím prekonať . Nebude to ľahké . Stále budeš v mojom srdiečku . Moja Láska..Magdulienka..žabka .. smally..
Všetky spomienky ..neviem, či su spomienky dobre alebo zlé . Teší ma, že si možem spomenuť na krasne chvile stravene s tebou ..no neuveritelne velmi to bolí ..doslova mi to trhá srdce :(( cítim ako mi chce vyskočiť z hrude .. :((
..myslieť na TEBA .. nikdy neprestanem ..nikdy na teba nezabudnem .. prečo je to také ťažké :(
Bol to nádherný život s tebou .. :((
Magdulienka .. si perfektna baba aku už v živote nestretnem :(
je ťažke zmieriť sa s tym že ŤA strácam ..život bez teba .. radšej ma zabite .. skutočne je to hrozne ked stratiš toho, koho tak velmi miluješ .. je to také smutné .. :(( som velmi smutný :(
ísť ďalej ?.. zabudnuť ? .. to nie je možne ..pre mna nie ..

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára