pondelok 9. marca 2009

i_FeeL_SO

Magdulienka tak velmi ťa ľúbim .Si moje všetko .Si moja malinká žabQa :)) ktorú milujem viac ako čokoľvek iné na svete. Nikdy o teba nechcem príjsť. Nedávno sa to skoro stalo :(( takmer som o teba prišiel :((( . Všetko,čo sme prekonali v posledných dňoch velmi posilnilo moju lásku k TEBE. Viem, že som Ťa v mnohom sklamal :( a neuvedomil som si to, až kým nedošlo k najhoršiemu :( Nemyslel som, že to bude také ťažké, ale ja by som to skutočne nezvládol :( plakal som ako malé dieťa pri predstave, že by sme už neboli spolu ..že by sa to už skončilo :( všetky spomienky sa mi vynárali jedna za druhou .. všetko, čo sme spolu zažili .. nedokázal som uveriť,že je koniec :( a naozaj sa mi zdalo, že to odchádza :((( .... uvedomil som si, že Ťa skutočne strácam .. MagdulienQa :(( a to, že som za TEBOU vtedy išel neolutujem nikdy v živote ..keby si bola akokoľvek ďaleko aj tak by som sa za TEBOU vybral ..mohlo mi stáť v ceste čokoľvek a ktokoľvek nezastavilo by ma nič ..stále som myslel na TEBA a dúfal v zázrak .. bol to neuveriteľný pocit keď si vybehla na balkón a povedala peťkooooo... moje srdiečko bolo ako v neby .búšilo tak silno .. chcelo vyskočiť za tvojím a silno ho objať ..nikdy ho nepustiť.. ..
som rád, že je to tak ako to je :) že o5 máme jeden druhého :))
moja MagdušQa ... Ľúbim Ťa celým svojim srdcom .celou svojou dušou .celým svojím bytím ..si môj celý život .. bez TEBA som ničím ..
..ďakujem Bohu za TEBA .za tú najužasnejšiu babu pod hviezdami
MILUJEM ŤA MAGGIE

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára